25 uur later

3 mei 2014 - San Francisco, California, Verenigde Staten

We zijn er! Het is nog even wennen aan het idee dat we aan de andere kant van de wereld zitten. Mijn biologische klok snapt er in ieder geval helemaal niets meer van. Gisteren was een wel heel lange dag. Om 6:00 ging de de wekker en we gingen om 22:30 naar bed. Maar dan wel standard pacific time. En dat is 7:30 nederlandse tijd. Dus, lekker geslapen. De vlucht was 1.5 vertraagd, maar verder gelukking zonder problemen. Eigenlijk was het zo voorbij. Je wordt goed verzorgt, paar filmpjes gekeken, geprobeerd te slapen (lukt natuurlijk niet). Eenmaal in San Francisco zijn we met de BART, dat is de metro, richting het hotel gegaan. Daarna nog een stukje lopen. Ik moet zeggen, ik heb op zo'n kort stukje nog nooit zo'n bonte verzameling mensen bij elkaar gezien. De kloof tussen arm en rijk is ook metteen duidelijk. Eenmaal ingechecked (we have a room with a view), de stad ingegaan, met de trammetjes natuurlijk. Lekker langs het water gewandeld, zee leeuwen gezien. En uiteindelijk, 25 uur later, naar bed.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Dick:
    3 mei 2014
    Leuke foto s kan je dat bankje niet mee nemen haha. Ben blij dat de vlucht goed gegaan is. Veel plezier
  2. Hanneke:
    3 mei 2014
    Wat hebben jullie op de eerste dag al gelijk veel ondernomen en gezien.
    Wij zien hier alles via google earth. (ook leuk)
  3. Christian Blokland:
    3 mei 2014
    Hahah, die bonte verzameling mensen onderweg van de metro naar het hotel klinkt heel herkenbaar!! Leuke stad hè
    Wanneer gaan jullie naar Alcatraz?
  4. Jorien:
    4 mei 2014
    Blij dat de vlucht mee viel! Wat een lange dag met zoveel verschillende indrukken!