It's a Wrap!

6 juni 2016 - Delft, Nederland

We zitten weer op de bank thuis in ons kikkerlandje bij te komen van onze jetlag. De temperatuur overgang viel best mee. We gingen van 35 naar 25 graden.
De vakantie is weer ten einde helaas. Maar we hebben er wel weer een hoop leuke herinneringen bij. En gelukkig hebben we de foto's nog!

Maar wacht, we hebben de laatste 2 dagen nog niet beschreven. neleops guret nevE

Dag 20

We begonnen de vakantie in een outlet centrum dus laten we er ook eindigen. Altijd fijn om nog wat goedkope kleding te scoren. Daarna rijden we terug naar het appartement om de koffers in te pakken. Dat scheelt morgen weer stressen.

Vervolgens rijden we naar Epcot. Om nog één keer in Sourin' en Test Track te gaan. En het laatste espresso kopje halen bij de Starbucks die ik aan het sparen was van alle parken.
We lopen nog een keertje over de world show case terwijl ik me aan het verbazen ben dat sommige mensen de hele dag op teen slippers kunnen lopen.
Daarna dinner and a movie. Vrij letterlijk. Want we eten in de bioscoop zaal. Moet kunnen. De film is X-Men: Apocalypse. Als ik een wijntje bestel bij mijn eten wordt ik om mijn ID gevraagd. Dat is lang geleden.

Dag 21

Vroeg uit de veren. We moeten om 10:00 het huisje hebben verlaten. We pakken de laatste spulletjes in en wegen de koffers. Goed alle kastjes en laatjes checken of we niets vergeten zijn. Nog even gedag zeggen tegen Wall•E onze huis kakkerlak en we kunnen de duur achter ons dicht trekken.

We vliegen pas om 20:30 dus we hebben nog de hele dag. Kunnen we nog een paar uurtjes zwemmen in Typhoon Lagoon.
Rond 15:00 gaan we ons om kleden. Meteen maar lange broeken aan voor in het vliegtuig.

Vlak voor het vliegveld tanken we de auto vol. Wat blijkbaar wel met je creditcard aan de pomp kan als je een 0 achter je postcode typed. Hadden we 2 jaar geleden moeten weten

Het is maar een klein vliegveld dus we zijn zo ingechecked en door de douane. Ons vliegtuig is een half uurtje vertraagd wat ons nog 3 uur tijd te doden geeft. Er valt ook niet veel te beleven hier. Er is één winkel en één barretje.

Om 20:30 mogen we het vliegtuig in. We vliegen eerst naar Miami wat ongeveer 40 minuten duurt. Daar gaat een deel van de passagiers van boord en komen er weer nieuwe aan boord, plus een verse bemanning. Dan gaan we richting Nederland. De 9 uur durende vlucht gaat zonder problemen. Het entertainment systeem werkt! We proberen ook wat te slapen. Maar dat gaat altijd wat moeizaam in een vliegtuig. Je weet na een tijdje niet meer hoe je moet gaan zitten en het is ook koud! Komt denk ik omdat we aan Florida temperaturen gewend zijn.

Op schiphol pakken we trein richting Delft. Maar bij Leiden moeten we er weer uit en verder met de bus vanwege werkzaamheden. Ik voel me weer helemaal thuis.

Het was een fantastische vakantie! We hebben weer veel lol gehad. En Iedereen bedankt voor de leuke reacties op de blog!

1. Jorien:
    6 juni 2016
    Wij hebben met veel plezier jullie verhalen gelezen... Altijd fijn om gelijk naar huis vertraging te hebben. Duurt je vakantie wel langer... Rust nog even uit. Om morgen weer aan de slag te gaan!
  2. Dick:
    6 juni 2016
    Even terug spoelen...... creatief haha
  3. Paul:
    6 juni 2016
    Hihi, ik was benieuwd wie hem door zou hebben. :-)
  4. Agnes Beije:
    7 juni 2016
    Ik heb veel genoten van de verhalen die jullie geschreven hebben. En op de foto's was te zien hoeveel plezier jullie hadden.Welkom terug in ons kleine kikkerland waar alles altijd anders gaat dan je zou willen .Groetjes van Agnes en Wim . En welkom thuis
  5. Christian Blokland:
    7 juni 2016
    Ben benieuwd of al jullie nerwervels nog in lijn staan en jullie maag nog op de goede plek zit na al die achtbanen. Ontzettend leuk in ieder geval om jullie zo te volgen. Ik krijg ook acuut zin om te gaan, maar komt vast nog wel......its a small world after all!!
  6. Crista:
    9 juni 2016
    Super leuk om te lezen! Jullie hebben echt genoten :) tsja NS he.. Die stelt je nooit teleur!